دانشکده پرستاری و مامائی
۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ آذر
br ENGLISH
اولويت هاي پژوهش در آموزش
معاونت آموزشي
مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي
 1.بررسي نقاط قوت و ضعف آموزش باليني)آموزش درمانگاهي، گزارش صبحگاهي، آموزش بر بالين ( و ارائه
راهكار جهت افزايش كيفيت در آموزش باليني
.2 بررسي روش هاي تدريس در آموزش باليني و ميزان رضايت دانشجويان
.3 بررسي روش هاي تدريس در آموزش علوم پايه و ميزان رضايت دانشجويان
.4 بررسي وضعيت افت تحصيلي دانشجويان و عوامل مرتبط با آن
.5 چالش هاي آموزش علوم پزشكي از ديدگاه اعضاء هيئت علمي
.6 تاثير آموزش گروه همتايان (Peer-teaching) بر ميزان يادگيري و رضايت دانشجويان
.7 مقايسه سبك ها و الگو هاي مختلف يادگيري در بين دانشجويان رشته هاي مختلف
.8 عملكرد اساتيد مشاور از ديدگاه دانشجويان، اعضاء هيئت علمي و ارائه راهكار جهت افزايش كارائي آن
.9 بررسي ديدگاه اساتيد از نحوه ارزشيابي اساتيد توسط دانشجويان
.11 ارائه راهكار جهت بهبود نحوه ارزشيابي اساتيد توسط دانشجويان
.11 بررسي وضعيت روش هاي ارزيابي دانشجويان در پيشرفت تحصيلي
.12 بررسي عوامل تاثيرگذار بر اجراي مطلوب ارزيابي دروني گروه هاي آموزشي
.13 مقايسه وضعيت فيزيكي دانشكده ها با استاندارد هاي آموزشي ) شاخص هاي مرجع رسمي(
.14 اخلاق حرفه اي در محيط آموزشي دانشگاه از ديدگاه دانشجويان ، اعضاء هيئت علمي و مديران
.15 بررسي اعتبار دروني نمرات امتحاني دانشجويان
.16 شيوه هاي ارتقاء كيفيت آموزش درمانگاهي
.17 شيوه هاي ارتقاء كيفيت گزارش صبحگاهي
.18 شيوه هاي ارتقاء كيفيت آموزش بر بالين
و همچنين
ساير موضوعاتي كه در حيطه آموزش علوم پزشكي نياز به پژوهش دارد.) شايان ذكر است اولويت هاي مركزز در را
برنامه كميته پژوهش در آموزش قرار دارد(
اولويت هاي پژوهش در آموزش سال 3131

 
1394/07/11
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal